Our Events

— Creatie en (co)productie van originele concepten. U wilt een project opzetten en bent op zoek naar gemotiveerde partners die hun expertise kunnen inzetten als een echte troef ?

Arakiwi Forest Festival

Arakiwi Forest Festival is hét elektrofestival in Waals-Brabant bij uitstek: het combineert de magie van het bos met de energie op de dansvloer in een unieke cocktail van het geluid van de natuur gemixt met elektronische ritmes.

De missies van Publi-Market

→ Coproductie

→ Organisatie
→ Logistiek
→ Ticketverkoop
→ Promotie in de media

→ Sponsoring

Ommegang
Brussels Event

De Ommegang is een historische heropvoering van de blijde intrede van Keizer Karel op de Grote Markt in Brussel in 1549. Deze kleurrijke show is herwerkt, gemoderniseerd en aangepast tot een fabelachtig epos door de tijd, boordevol lichtspektakel, klassieke liederen en speciale effecten, waardoor het een van de populairste evenementen in de hoofdstad is bij toeristen uit binnen- en buitenland.

De missies van Publi-Market

→ Ondersteuning productie en logistiek 

→ Promotie in de media

→ Persrelaties in België en in het buitenland (voor de adverteerder Ommegang Brussels vzw)

→ Sponsoring

Cowalca

Organisatie van een bedrijfsevenement voor 700 personen ter gelegenheid van de 40ste verjaardag van Cowalca, een bedrijf gespecialiseerd in waterkwesties.

  • Vooraf, creatie en verzending van uitnodigingen en mailings & aanmaak van de inschrijvingswebpagina
  • Verwelkoming van de klanten met een originele enscenering voor een totale onderdompeling in het wateruniversum van Cowalca.
  • Salon de l’Eau: meer dan 500m2 exposanten, conferenties en demonstraties & organisatie van de lunch.
  • Feest: in een tent van 500 m2, verjaardagsfeest, toespraken en bedankjes, foodstalletjes, concert van Mister Cover, enz.
  • Mapping op maat voor het evenement

De missies van Publi-Market

→ Concept
→ Productie
→ Organisatie

→ Logistiek
→ Decoratie
→ Mapping Cowalca

BMW J-M Martin
Sweet Dreams

Voor de lancering van de BMW X1 deed de J-M Martin-concessie van Drogenbos een beroep op Publi-Market om de avond in het teken te zetten van Sweet Dreams.
 We werkten zowel aan het decor van de concessie als aan de soundscaping om de gasten onder te dompelen in een zachte en gezellige sfeer.

De missies van Publi-Market

→ Logistieke ondersteuning
→ Decoratie – sfeerschepping

Fanzone van Waterloo

Tijdens het vorige WK Voetbal organiseerde Publi-Market de Waterloo Fanzone in het Parc Jules Descampe, met de steun van de gemeente Waterloo. Het was een groot succes met meer dan 40.000 mensen (een van de grootste fanzones in België). Een gigantisch scherm van meer dan 30m2, twee bars, DJ, uitzonderlijke sfeer (opgepikt in de media) en snacks.

De missies van Publi-Market

→ Concept
→ Productie

→ Organisatie
→ Logistiek

→ Promotie in de media

→ Sponsoring

Virtual Dental Expo

Organisatie van de grootste tandartsenbeurs voor de Benelux voor het bedrijf DPI (Dental Promotion & Innovation).

De missies van Publi-Market

→ Creatie van de complete module voor het beheer van de beurs, de databanken, gebruikers, middelen, agenda’s, conferenties, enz.

→ Opzetten van de DB’s

→ Creatie van een grafische 3D-identiteit op maat met een inkomhal, tentoonstellingshallen, conferentieruimte, aangepaste stands voor elke exposant, unieke producten, aangepaste nieuwsberichten en video’s, enz.

→ Beheer van alle communicatie rondom de beurs (sociale netwerken, mailings, uitnodigingen, video’s met uitleg, brochures, enz.)

→ Beheer van exposanten en hun middelen

→ Organisatie van virtuele conferenties

Royal Break

De Royal Break is een pop-up terras dat in de zomer neerstrijkt in het Brusselse Warandepark. Het is de ideale plek voor een ontspannende avond in de hoofdstad, zowel voor de locals als voor de toeristen, en te genieten van een lekkere cocktail.

De missies van Publi-Market

→ Concept

→ Productie
→ Organisatie
→ Logistiek
→ Promotie in de media
→ Sponsoring

Symphonic Spectacular

Het ‘Symphonic Spectacular’ concept bestaat erin klassieke muziek open te stellen voor alle generaties en alle doelgroepen, door middel van een toegankelijk maar artistiek hoogstaand programma in een unieke setting, allemaal uitgevoerd door de European Philharmonia.

De eclectische programmering ging van Tchaikovsky tot Verdi via Mozart, maar omvatte ook grote filmthema’s (Lord of the Rings, Games of Thrones) of rocknummers (Queen).

De missies van Publi-Market

→ Coproductie
→ Organisatie
→ Logistiek

→ Ticketverkoop
→ Promotie in de media
→ Sponsoring

Union4U

Ondersteuning bij de organisatie van demonstraties door Union4U, de vakbond van verpleegkundigen, in Brussel, om hun eisen en hun zaak kenbaar te maken bij het grote publiek en de overheid.

De bijdrage van Publi-Market bestond uit de creatie van krachtige visuals gebaseerd op een sterk concept, in dit geval de vorming van een menselijke SOS. Die SOS werd het hele jaar door herhaald tijdens demonstraties en in ziekenhuizen in het hele land.

De missies van Publi-Market

→ Co-organisatie met Union4U

→ Logistiek
→ Persrelaties

→ Creatie SOS-concept

Arag

Organisatie van het najaarsevent voor het personeel (120 personen) van Arag, een bedrijf gespecialiseerd in juridische bescherming.

De missies van Publi-Market

→ Organisatie

→ Logistiek
→ Catering

→ Uitnodiging en gastbeheer

FNIB

Organisatie van de viering van 100 jaar FNIB met twee hoogtepunten: de academische dag met toespraken, lezingen en versnaperingen, gevolgd door een avondevenement met diner en animatie.

De missies van Publi-Market

→ Organisatie
→ Logistiek
→ Decoratie

→ Animatie

→ Catering

Thema-avonden

Publi-Market is ook een uitgelezen partner voor de organisatie van grootscheepse thema-avonden.

Zoals in dit geval rond het thema van de Jungle of Celebrities.

De missies van Publi-Market

→ Organisatie
→ Logistiek
→ Decoratie

→ Animatie
→ Catering

→ Gastenbeheer

 

Golf Breguet

Het prestigieuze horlogemerk Breguet deed een beroep op Publi-Market voor een uniek evenement op maat om een weekend lang zijn trouwste klanten te verwelkomen.

Het idee was om deze mensen een ervaring te bieden die ze nergens anders konden vinden. Daarom privatiseerden we voor de gelegenheid het Kasteel van Ooidonk, waar we speciaal voor het evenement een golfbaan ontwierpen en aanlegden. De gasten konden genieten van een boottocht en een gastronomische avond met klassieke muziek.

De missies van Publi-Market

→ Organisatie

→ Logistiek
→ Aanleg golfbaan
→ Decoratie

→ Animatie
→ Catering
→ Gastenbeheer

Les Saveurs
du Palais

‘Les Saveurs du Palais’ is een event dat de hoogstaande kwaliteit van Belgische streekproducten en recepten onder de aandacht wil brengen en de alliantie tussen culinaire traditie en vernieuwing benadrukken. Drie dagen lang stellen Belgische sterrenchefs hun kookkunst ten dienste van lokale producten voor een uitzonderlijke culinaire ervaring in het prestigieuze kader van het Warandepark, allemaal in een transparante VIP-tent, met uitzicht op de sterrenhemel!

De missies van Publi-Market

→ Concept
→ Productie
→ Organisatie

→ Logistiek
→ Promotie in de media
→ Ticketverkoop
→ Sponsoring